Trotse cursist DigiVitaler

Gepubliceerd op: 8 augustus 2023 16:00

Onlangs heeft een trotse Tineke haar certificaat van de cursus DigiVitaler in ontvangst mogen nemen! Na het volgen van deze cursus weet Tineke alle betrouwbare websites rondom gezondheid te vinden en te gebruiken. Ook zit ze nu met zelfvertrouwen én plezier achter de computer. Tineke vertelde dat ze zelfs na het volgen van deze cursus een nieuwe computer heeft aangeschaft.

Tijdens de cursus oefenen cursisten uitgebreid met bijvoorbeeld websites als www.thuisarts.nl, www.apotheek.nl, gezondheidsapps en het patiëntenportaal van de huisarts onder begeleiding van een begripvolle docent. Tineke kan dus probleemloos aan de slag met informatie van bijvoorbeeld het ziekenhuis. ‘’Verder had ik de leukste docent, de geduldigste van de Bibliotheek en heerst er een goede werksfeer’’, vertelt Tineke in een interview met een medewerker van de Bibliotheek.

Wil jij of iemand die je kent meer weten over de online gezondheidszorg of vind je het omgaan met computers en het internet een uitdaging? Het DigiTaalhuis in de Bibliotheek Zuid-Hollandse Delta heeft in verschillende vestigingen een groot aanbod van cursussen computer en internet. Meld je aan voor een gratis cursus in de Bibliotheek. We helpen je in eigen tempo verder en ook nog eens met fijne begeleiding. Vraag naar de mogelijkheden aan de balie bij de Bibliotheek in de buurt. Of klik op de onderstaande button voor het aanbod.

Bekijk het aanbod