Signeersessie

Gepubliceerd op: 8 augustus 2023 16:00

Ria van der Linde-Pollemans, oud-inwoonster van Oude-Tonge, heeft een boek geschreven over haar ervaring als negenjarig meisje tijdens de Watersnoodramp in 1953.

Door het schrijven van haar eigen verhaal van de storm, het hoge water en de kou beseft ze nog meer hoeveel geluk zij heeft gehad. Met vijf van de tien kinderen gingen ze op pad door het ijskoude water om hopelijk het dorp te bereiken. Ze hadden het geluk dat een buurman zich over hen ontfermde. Haar boek In de nacht kwam het water. Watersnoodramp 1953 te Oude-Tonge werd onlangs gepresenteerd in het Watersnoodmuseum, maar ze komt speciaal langs de Bibliotheek voor een signeersessie! Ben jij benieuwd naar haar verhaal of wil je graag je boek laten signeren? Kom dan langs op:

- Zaterdag 19 augustus, 10.00-12.00 uur, Bibliotheek Oude-Tonge, Dabbehof 40
- Woensdag 23 augustus, 10.00-12.00 uur, Bibliotheek Middelharnis

Natuurlijk kun je tijdens de signeersessie ook een boek aanschaffen!