Bieb-ambassadeurs gezocht: geef advies en denk mee over jouw toekomstige bibliotheek!

Gepubliceerd op: 1 oktober 2022 12:20

De bibliotheek is veel meer dan een uitleenhuis voor boeken. We organiseren jaarlijks tal van activiteiten, cursussen en workshops. Voor kinderen, jongeren en volwassenen. We bruisen zelf van de nieuwe ideeën, maar zijn ook heel benieuwd naar wat jij van onze programmering vindt. Denk je met ons mee? We gaan graag met je in gesprek. Ook als je geen lid bent van de bibliotheek!

Jouw rol als bieb-ambassadeur

• Je brengt jouw dromen of ideeën tot leven in je eigen woonplaats;
  • Je sluit drie keer per jaar aan bij onze brainstormsessies in ons gezellige Café Nieuwe Veste. Wij zorgen voor een hapje en drankje;
  • Je ontmoet anderen die het net zo leuk vinden als jij, om mee te denken over de toekomst van de bibliotheek;
  • Ontvang een gratis lidmaatschap van de bibliotheek. Naast het lenen van boeken, krijg je ook korting op al onze activiteiten;
  • Gratis toegang tot je eigen verzonnen activiteit(en). Wel zo leuk om er zelf bij te zijn!

Meld je aan als bieb-ambassadeur

Interesse? Aanmelden kan door een mail te sturen naar communicatie@bzhd.nl